środa, 3 lipca 2013

gościnna projektantka - KoliberArt


......trochę zmian .....
chcielibyśmy bardzo podziękować i pożegnać nasze dwie projektantki Natkę i Teo....bardzo, ale to bardzo wam dziękujemy za miłą współprace, za wspaniałe interpretacje i pomysły!!!:) Mamy nadzieję że dobrze się bawiłyście i że jeszcze kiedyś zagościcie w naszych progach......


a dziś przywitajmy naszą nową gościnną projektantkę - KoliberArt, która będzie nas inspirować przez kolejne trzy miesiące


Witam serdecznie,

Nazywam się Ewelina, po sieci spaceruję jako KoliberArt.
 Scrapbookingiem zainteresowałam się 5 lat temu, kiedy postanowiłam samodzielnie wykonać kartki świąteczne ze zdjęciem mojego nowo narodzonego synka. Od tamtego czasu sprawy potoczyły się lawinowo, scrapowaniu podporządkowuje swoje życie i poświęcam każdą chwilę. Kartki okolicznościowe, to mój sztandarowy produkt. Poza tym uwielbiam tworzyć albumy i notesy, oraz różnego rodzaju pudełka. Moje hobby to także decoupage oraz grawerowanie ( m.in. wydmuszek jaj, drewnianych przedmiotów).

Z chęcią podejmuję się nowych wyzwań, są dla mnie motorem do działania. Uwielbiam poznawać  nowe techniki, eksperymentować. Jestem pewna, że dołączenie do zespołu Namaste będzie dla mnie wielką inspiracją i cudowną przygodą.






1 komentarz:

Rachel pisze...

witaj w naszym gronie :)