środa, 22 stycznia 2014

Kartka od serca - z sercem dla Babci i Dziadka


Oto, jak na własnej skórze przekonałam się dzisiaj, że nie warto wyrzucać resztek z używanych materiałów. Miałam skomponować kartkę. 
Wszystko sobie elegancko przygotowałam - zrobiłam kwiatki, wycięłam i poszarpałam sobie papier, wycięłam serduszko... i zaczęłam pracę.


Nagle mój wzrok padł na... "dziurę". Tak, na tekturową dziurę, jaka została po wycięciu serduszka. 
Dziura spodobała mi się o wiele bardziej niż samo serce, więc zajęłam się właśnie nią.


I zrobiłam kartkę.
Jako tła użyłam różowego papieru czerpanego, który ostatnio pojawił się na półkach sklepu Namaste.
Potraktowałam go pastą modelująca i farbkami (różową i morelową), co dało bardzo ciekawy efekt!
Dodatkowo przystroiłam karteczkę kwiatkami , które zrobiłam z różowego i białego papieru czerpanego
.....troszkę sznurka, kokardka i kartka gotowa!





Karteczka doskonale nadaje się dla najbliższych naszemu sercu, tak więc...

 Ściskamy wszystkie Babcie i Dziadków!


pozdrawiam
Maciejkowe Zacisze

materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/index.php/action,products,id,5,sub,11.html

5 komentarzy:

Ola (Ikemo) pisze...

Świetny pomysł, wyglada rewelacyjnie!! Masz super pomysły!

Małgorzata Maciejko pisze...

Dziękuję!

Unknown pisze...

Praca jest urocza :-) Gratuluję pomysłu :-)

Ewelina pisze...

Sliczna kartka, dziekuje za kursik. Pozdrawiam serdecznie

Niesamowity Kuferek pisze...

no i to była bardzo dobra decyzja. Dodało to kartce charakteru