środa, 5 marca 2014

black &white

Moje myśli ostatnio skupione są wokół wesel, więc stąd moja dzisiejsza propozycja.
Zaproszenie i winietkę wykonałam z papierów czerpanych Namaste : białego i czarnego, który właśnie pojawił się w sklepie Namaste.
Jak widzicie można w nich z powodzeniem wycinać nawet bardzo skomplikowanymi wykrojnikami.
Ja dla wygody i lepszego efektu przy wycinaniu oprócz standardowej kanapki w BS podkładam dodatkowo pod wycinany papier zwykłą piankę izolującą taką jak kładzie się pod panele. Dopiero na papier kładę wykrojnik, a na wierzch kawałek beermaty lub tekturkę o ile uważam,że trzeba to jeszcze docisnąć.
Efekt gwarantowany!!! Życzę przyjemnego wycinania :)



          Zaproszenie


          Winietka

        I jeszcze zbliżenie na zaproszenie:


                                                                  Pozdrawiam Doris




        Wykorzystane materiały:
http://www.namaste.com.pl/papier-czerpany-ozdobny

6 komentarzy:

el pisze...

wyszło elegancko i efektownie . Ja też podkładam taką piankę , ale dlatego że nie mam adaptera do cienkich wykrojników a z tym idzie lepiej

Małgorzata Maciejko pisze...

Ale klasa! Pełen podziw!

Ewelina pisze...

Swietnie a jakiej grubosci uzylas papieru? no i mozna mgielki uzyc np. perlowej. Genialnie!

ewarost pisze...

Super !!! Karteczki bardzo eleganckie :)

Handmade By Doris pisze...

Ewelinko tutaj jest link do tego papieru. http://www.namaste.com.pl/index.php/action,product,nr,317,id,5,sub,11.htmlu

Karola pisze...

Coś pięknego i stylowego:-)