piątek, 10 kwietnia 2015

Ostatni już akcent świąteczny

Witam !!!

Już Święta Wielkanocne minęły, ja jednak mam jeszcze
jedną inspirację świąteczną właśnie.
Będzie to naprawdę już ostatni wielkanocny akcent :D.


Do kartki, którą robiłam na zakończone już wyzwanie, 
miałam zadanie dorobić pudełko, chciałam się więc podzielić z Wami,
 jak mi ono wyszło i jak wygląda całość w komplecie :).  




I tak jak kartka wcześniej, tak i teraz pudełko wykonane
zostało wyłącznie z papieru ze sklepu, czyli z żółtego 
 i zielonego papieru czerpanego i papieru z zestawu morwowego ecru
Dodałam również kwiaty z miksu zestawu A.


















A to już wcześniej wspomniana kartka w pudełku :





Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :D






* żółty papier czerpany
* zielony papier czerpany


Brak komentarzy: