sobota, 20 lutego 2016

Wielkanocne jajo

Witam,
jeszcze nie dawno obchodziliśmy Boże Narodzenie, a tutaj dosłownie za chwilę Wielkanoc - czas nieubłaganie leci. W mgnieniu oka uciekają tydzień za tygodniem. Aby nie tracić cennego czasu postanowiłam już zabrać się za wielkanocne kartki. Tym razem przedstawiam tag w kształcie jaja, gdzie wykorzystałam fioletowy papier czerpany do stworzenia tła oraz kwiatuszków oraz biały papier czerpany z którego wykonałam stokrotki i intensywnie żółte kwiatuszki.





W pracy wykorzystałam
biały, zielony oraz fioletowy papier czerpany Namaste

Pozdrawiam cieplutko

2 komentarze:

Unknown pisze...

Jejciu !!! takie piękne kartki i nikt nie chwali?. Czasem ludzie zachwycają się badziewiem w ilościach masowych - ja tego zjawiska nie pojmuję....

monia pisze...

PIękna wiosenna karteczka :) Bardzo mi się podoba