wtorek, 3 maja 2016

Gościnna Projektantka maja

Witajcie kochani !!!

Czas majówek już się zaczął,
więc i przyszedł również czas  na to , żeby przedstawić Wam
naszą dzisiejszą Gościnną Projektantkę, 
a jest nią 



Oprócz niezwykle delikatnych i pięknych prac Magdy, 
 naszą szczególną uwagę przykuwają jej cudowne kwiaty,
robione misternie, z dużą fantazją i wyobraźnią, 
które rzeczywiście przepięknie się prezentują.
Tym bardziej nas cieszy, że Magda bardzo często je robi 
z naszego papieru czerpanego.


Oto i kilka słów od niej :
Wszystko się zaczęło w pierwszej ciąży – nagle okazało się, że szydełkowanie jest przyjemne, robienie biżuterii z drutów jest niesamowite, a frywolitka jest lepsza od spania! Po drodze odkrywałam jeszcze mnóstwo innych form rękodzieła, aż pewnego dnia papier wpadł mi w ręce, tego samego dnia wpadłam i ja, jak przysłowiowa śliwka w kompot. Robiłam kartki, zakładki, pudełka i inne papierowe ozdoby. I tak do dziś :-) Cieszy mnie każda chwila poświęcona zabawie z papierem, odpoczywam robiąc wieczorami to wszystko, co możecie obejrzeć na moim blogu lub stronie Fb. Serdecznie zapraszam!

 Na dziś przygotowałam kartkę, gdzie tło  zrobiłam z szarego papieru czerpanego, który potraktowałam mgiełkami i stemplami, zaś bukiet kwiatów powstał z białego papieru czerpanego, delikatnie potuszowanego distressem, a listki są z zielonego papieru  oraz mały dodatek w postaci bilecików do prezentów z delikatnym akcentem stokrotek z różowego papieru czerpanego i zielonych lisków.

Pięknie dziękuję zespołowi Namaste za zaproszenie: to dla mnie zaszczyt i prawdziwa przyjemność :-)



A to już jej prace, przygotowane specjalnie dla Was 












My również chcielibyśmy podziękować Magdzie, że przyjęła nasze zaproszenie 
i że przygotowała na dziś te niezwykłe prace :) 


Przy okazji chcielibyśmy Was zaprosić na
a także na

Brak komentarzy: